İletişim
flo mağazacılık

taşocağı caddesi no:24 bağcılar 34217
İstanbul/türkiye
444 3 FLO(356)


“Moda yalnızca kıyafetlerde olan bir şey değildir. Moda gökyüzündedir, sokaklardadır, fikirlerle, yaşam tarzımızla, olan olaylarla ilgilidir.” Günümüzde Coco Chanel'in bu sözüne bir ilave yapmamız gerekseydi o da şu olurdu; moda artık dijital platformlardadır. 

Moda endüstrisi, dünyayı etkisi altına alan virüs nedeniyle oldukça farklı bir sezon geçirdi. Dünyaca ünlü moda evleri defilelerini erteledi, spot ışıklarının altında görmeye alışkın olduğumuz modeller bu süreçte evlerinde kalarak takipçilerine ilham kaynağı oldu. 

Şimdi ise moda dünyasında yeni bir çağ başlıyor. Dünyaca ünlü moda haftaları, programlarını dijital ortamlara taşıyor. Bu akımın öncülerinden olan Milano Moda Haftası ismini Milano Dijital Moda Haftası olarak değiştirdi. New York Moda Haftası ise Eylül’de gerçekleşecek dijital moda haftası için tüm hazırlıklarını yaptı.

İstanbul’da da Moda Haftası rüzgarları esmeye başladı. Ancak yurt dışında olduğu gibi Türkiye’de de Moda Haftası dijital olarak düzenlenecek. 12-16 Ekim’deki dijital moda haftasında tasarımcılar koleksiyonlarını online platformlarda sunacak; podcastler, paneller ve sanal showroomlar ile zenginleştirilen bir moda haftası, modaseverlerin beğenisine sunulacak.

Hızlı dinamiklere ve büyük kitleleri kolayca etkisi altına almaya oldukça alışkın olan moda dünyası yeni düzene adapte olmakta çok zorlanmayacak gibi gözüküyor. Bize de bu değişikliği online olarak takip etmek kalıyor.

Moda dünyasındaki bu yenilik rüzgarı, yeni trendleri de beraberinde getiriyor. Bu sezon sürdürülebilir moda anlayışı hakimiyetini koruyacak. Çevreci tasarımlar ön plana çıkarken, yapay kürk ve suni deri daha çok hayatımızda olacak. İnciler, zincirler, püsküllerle oldukça hareket kazanan parçalar ise minimal tarza büyük bir meydan okuyacak.

Kısacası bu sezon moda, her yerde ve alışılmışın dışında olacak.